Jak na vlastní reklamu?

Kdo by netoužil být svým vlastním pánem a vydělávat si měsíčně finanční obnos dle svých představ. Ovšem mějte se na pozoru, začátky podnikání jsou nesmírně stresující a celá polovina firem se nedožije ani prvního roku. Co je příčinou? Hlavně nedostatečný příliv zákazníků. Jenže právě ti generují zisk a pomáhají firmě růst. Bez nich je většina podnikatelů odsouzená k záhubě. Jenže hlavně ze začátku může být velký problém, aby o vás zákazníci vůbec věděli. Pomoci může například SEO optimalizátor nebo PPC reklama.

Znak SEO

K čemu vlastě slouží SEO optimalizace?

Pokud vlastníte webovou stránku, která se potýká s nízkou návštěvností. S největší pravděpodobností bude na vině nastavený algoritmus internetových prohlížečů. Ty většinou předkládají uživatelům internetu URL odkazy na webové stránky s delší historií či pravidelně aktualizovaným obsahem. Nově vzniklé weby se tak bohužel objevují až daleko za nimi a zákazník u de facto nemá možnost objevit je. No řekněte sami, většina z nás si vybere z internetových odkazů na první, maximálně druhé straně. A to je hlavní problém, který tkví v nízké návštěvnosti webových stránek. Tento problém má ale vcelku jednoduché řešení. Je jím SEO optimalizace. Díky ní je možné, aby se URL odkazy na konkrétní weby objevovaly hned za placenou reklamou. Co je k tomu zapotřebí? Kvalitní digitální agentura, která si vezme starost o vaší webovou stránku pod svá křídla. Optimalizuje jí, vytvoří pro čtenáře zajímavější obsah a zaměří se na práci s konkrétními klíčovými slovy. SEO optimalizace je ovšem běh na delší trať. Zpravidla je možné pozorovat první výsledky asi po půl roce. I z tohoto důvodu se na ní řada webů nespoléhá, přitom může mít trvalý efekt.

Digitální marketing

PPC reklama

Reklama, ale ne jen tak ledajaká. Inzerent si totiž v tomto případě sám určuje, kolik je za ní ochoten zaplatit. Výsledky jsou navíc ihned měřitelné jen pár minut od spuštění.